Link on this page

<Books>
ディズニー ガ オシエル オキャクサマ オ カンドウ サセル サイコウ ノ ホウホウ
ディズニーが教えるお客様を感動させる最高の方法 / ディズニー・インスティチュート著 ; 月沢李歌子訳
(日経ビジネス人文庫 ; 851, [て8-1])

Material Type Books
Publisher 東京 : 日本経済新聞出版社
Year 2018.2
Language Japanese
Size 286p : 挿図 ; 15cm
TOC

Hide book details.

大学 Branch A4
689.5/DI 000193655
9784532198510

Show details.

Other titles original title:Be our guest : perfecting the art of customer service
variant access title:お客様を感動させる最高の方法 : ディズニーが教える
Notes 原著改訂新版の翻訳
叢書番号[て8-1]はブックジャケットによる
Authors Disney Institute
月沢, 李歌子 <ツキサワ, リカコ>
Subjects BSH:ウォルト・ディズニー・ワールド
Classification NDC8:689.3
NDC9:689.5
ID 1000190808
ISBN 9784532198510
NCID BB25540916

 Similar Items

  People who take this article is borrowed Also materials