Link on this page

<Books>
ニホン ノ ショウヒシャ ワ ナゼ タフ ナノカ : ニホンテキ・ゲンダイテキ トクセイ ト マーケティング タイオウ
日本の消費者はなぜタフなのか : 日本的・現代的特性とマーケティング対応 / 三浦俊彦著

Material Type Books
Publisher 東京 : 有斐閣
Year 2013.12
Language Japanese
Size x, 382p : 挿図 ; 22cm
TOC

Hide book details.

大学 Knowledge Forest 53
675/MI 000175610
9784641164215

Show details.

Other titles title page title:Are Japanese consumers tough consumers? : their cultural and modernistic attributes and marketing strategy
variant access title:日本の消費者はなぜタフなのか : 日本的現代的特性とマーケティング対応
Notes 参考文献: p351-374
Authors 三浦, 俊彦(1958-) <ミウラ, トシヒコ>
Subjects BSH:消費者
BSH:マーケティング
Classification NDC8:675
NDC9:675
ID 1000174600
ISBN 9784641164215
NCID BB14372092

 Similar Items