Link on this page

<Books>
イリョウ ノ シツ ト サービス カクメイ : 「カンジャ マンゾク」 エノ チョウセン
医療の質とサービス革命 : 「患者満足」への挑戦 / ウェンディ・リーボフ ; ゲイル・スコット共著

Material Type Books
Publisher 東京 : 日本医療企画
Year 1997.2
Language Japanese
Size xix, 366p ; 30cm
TOC

Hide book details.

大学 Branch C5
498.16/LE 000138093
9784890413287

Show details.

Notes 原タイトル: Service quality improvement : the customer satisfaction strategy for health care  日本語版監修: 神尾友和, 杉浦和郎
原著(c1994)の翻訳
Authors ウェンディ・リーボフ <Leebov, Wendy>
ゲイル・スコット共著 <Scott, Gail, 1946->
Subjects Health Services -- organization & administration  All Subject Search
Patient Satisfaction
Quality of Health Care
Classification NDC9:498.16
ID 1000132130
ISBN 9784890413287
NCID BN15992632

 Similar Items