Link on this page

<Books>
トショカン ノ ヒョウカ オ タカメル : コキャク マンゾク ト サービス ヒンシツ
図書館の評価を高める : 顧客満足とサービス品質 / Peter Hernon ; John R. Whitman  [著]

Material Type Books
Publisher 東京 : 丸善
Year 2002.10.30
Language Japanese
Size xiii, 225p ; 21cm
TOC

Hide book details.

大学 図書館事務室
015/NA 000096216
9784621070857

Show details.

Contents 図書館の評価を高める : 顧客満足とサービス品質
Delivering satisfaction and service quality : a customer-based approach for libraries
Notes 参考文献: p[207]-214
Authors Peter Hernon <Hernon Peter>
John R. Whitman  [著] <Whitman John R.>
永田治樹  訳 <ナガタ ハルキ>
Subjects 図書館奉仕
図書館活動
図書館調査
Classification NDC9:015
ID 1000092324
ISBN 9784621070857
NCID BA58761855

 Similar Items