<Books>
ショウヒシャ シテン ノ コウリ イノベーション : オムニ チャネル ジダイ ノ ショクヒン スーパー
消費者視点の小売イノベーション : オムニ・チャネル時代の食品スーパー / 高橋広行著
Material Type | Books |
---|---|
Publisher | 東京 : 有斐閣 |
Year | 2018.11 |
Language | Japanese |
Size | v, 242p : 挿図 ; 22cm |
TOC
Show details.
Other titles | colophon title:Retail innovation from the perspective of consumer behavior variant access title:消費者視点の小売イノベーション : オムニチャネル時代の食品スーパー |
---|---|
Notes | 著者「高橋広行」の「高」は「梯子高 (はしごだか) 」の置き換え 参考文献: p223-235 事項索引: p237-240 企業名等索引: p241-242 |
Authors | 高橋, 広行(1971-) <タカハシ, ヒロユキ> |
Subjects | BSH:スーパーマーケット |
Classification | NDC8:673.8 NDC9:673.86 NDC10:673.86 |
ID | 1000196227 |
ISBN | 9784641165304 |
NCID | BB27149039 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:1times
※After April 1, 2016
Total Lendings:0times
(Lending within 1 year:0times)
※After April 1, 2016