<Books>
ガクシュウ ニ ナニ ガ モットモ コウカテキ カ : メタ ブンセキ ニヨル ガクシュウ ノ カシカ : キョウシヘン
学習に何が最も効果的か : メタ分析による学習の可視化 : 教師編 / ジョン・ハッティ著 ; 原田信之訳者代表 ; 宇都宮明子 [ほか] 訳
Material Type | Books |
---|---|
Publisher | 京都 : あいり出版 |
Year | 2017.5 |
Language | Japanese |
Size | x, 346p : 挿図 ; 21cm |
TOC
Show details.
Other titles | original title:Visible learning for teachers |
---|---|
Notes | その他の訳者: 天谷祐子, 曽我幸代, 高旗浩志, 中西良文, 樋田光代, サルバション有紀 |
Authors | Hattie, John 原田, 信之(1963-) <ハラダ, ノブユキ> 宇都宮, 明子 <ウツノミヤ, アキコ> 天谷, 祐子 <アマヤ, ユウコ> 曽我, 幸代 <ソガ, サチヨ> 高旗, 浩志 <タカハタ, ヒロシ> 中西, 良文 <ナカニシ, ヨシフミ> 樋田, 光代 <トイダ, ミツヨ> サルバション, 有紀 <サルバション, ユキ> |
Subjects | BSH:学習指導 NDLSH:学習指導 NDLSH:視覚化 |
Classification | NDC8:375.1 NDC9:375.1 NDC10:375.1 NDLC:FC52 |
ID | 1000193973 |
ISBN | 9784865550351 |
NCID | BB23731243 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:8times
※After April 1, 2016
Total Lendings:0times
(Lending within 1 year:0times)
※After April 1, 2016