<Books>
インバウンド マーケティング : ミコミキャク オ ヒキヨセ、エイキュウ コカク ニ スル ジセダイ ノ マーケティング センリャク
インバウンドマーケティング : 見込客を引き寄せ、永久顧客にする次世代のマーケティング戦略 / ブライアン・ハリガン, ダーメッシュ・シャア著 ; 前田健二翻訳
Material Type | Books |
---|---|
Publisher | 東京 : すばる舎リンケージ |
Publisher | 東京 : すばる舎 (発売) |
Year | 2011.1 |
Language | Japanese |
Size | 317p ; 20cm |
TOC
Hide book details.
配架所属 | Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | Comments | ISBN | V-Shelf | Req Memo | Reserve | Designated Book |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
大学 | Knowledge Forest 53 |
|
675/HA | 000179593 |
|
9784883999576 |
|
Show details.
Other titles | original title:Inbound marketing title page title:Inbound marketing : get found using Google, social media, and blogs variant access title:インバウンドマーケティング : 見込客を引き寄せ永久顧客にする次世代のマーケティング戦略 |
---|---|
Notes | 翻訳監修: 川北英貴 |
Authors | Halligan, Brian Shah, Dharmesh 前田,健二(1966-) <マエダ,ケンジ> 川北, 英貴 <カワキタ, ヒデキ> |
Subjects | BSH:インターネットマーケティング NDLSH:eマーケティング |
Classification | NDC8:675 NDC9:675 |
ID | 1000178183 |
ISBN | 9784883999576 |
NCID | BB04945421 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:11times
※After April 1, 2016
Total Lendings:0times
(Lending within 1 year:0times)
※After April 1, 2016