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ニホン ノ ショウヒシャ ワ ナゼ タフ ナノカ : ニホンテキ・ゲンダイテキ トクセイ ト マーケティング タイオウ
日本の消費者はなぜタフなのか : 日本的・現代的特性とマーケティング対応 / 三浦俊彦著
Material Type | Books |
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Publisher | 東京 : 有斐閣 |
Year | 2013.12 |
Language | Japanese |
Size | x, 382p : 挿図 ; 22cm |
TOC
Hide book details.
配架所属 | Location | Volume | Call No. | Barcode No. | Status | Comments | ISBN | V-Shelf | Req Memo | Reserve | Designated Book |
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大学 | Knowledge Forest 53 |
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675/MI | 000175610 |
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9784641164215 |
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Other titles | title page title:Are Japanese consumers tough consumers? : their cultural and modernistic attributes and marketing strategy variant access title:日本の消費者はなぜタフなのか : 日本的現代的特性とマーケティング対応 |
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Notes | 参考文献: p351-374 |
Authors | 三浦, 俊彦(1958-) <ミウラ, トシヒコ> |
Subjects | BSH:消費者 BSH:マーケティング |
Classification | NDC8:675 NDC9:675 |
ID | 1000174600 |
ISBN | 9784641164215 |
NCID | BB14372092 |
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