<図書>
Marketing today's academic library : a bold new approach to communicating with students
Marketing today's academic library : a bold new approach to communicating with students / Brian Mathews
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Chicago : American Library Association |
出版年 | 2009 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xv, 171 p. : ill. ; 23 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
配架所属 | 配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 仮想書架 | 請求メモ | 予約 | 指定図書 |
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大学 | Knowledge Forest 64 |
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017.7/MA | 000148440 |
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9780838909843 |
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書誌詳細を表示
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
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著者標目 | Brian Mathews <Mathews, Brian (Brian Scott)> |
件 名 | Academic libraries -- Marketing
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Academic libraries -- Public relations 全ての件名で検索 Libraries and students Advertising -- Libraries 全ての件名で検索 Libraries Public Relations Marketing |
分 類 | NDC9:017.7 |
書誌ID | 1000142160 |
ISBN | 9780838909843 |
NCID | BA91591479 |
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