<Books>
イリョウ ノ シツ ト サービス カクメイ : 「カンジャ マンゾク」 エノ チョウセン
医療の質とサービス革命 : 「患者満足」への挑戦 / ウェンディ・リーボフ ; ゲイル・スコット共著
Material Type | Books |
---|---|
Publisher | 東京 : 日本医療企画 |
Year | 1997.2 |
Language | Japanese |
Size | xix, 366p ; 30cm |
TOC
Show details.
Notes | 原タイトル: Service quality improvement : the customer satisfaction strategy for health care 日本語版監修: 神尾友和, 杉浦和郎 原著(c1994)の翻訳 |
---|---|
Authors | ウェンディ・リーボフ <Leebov, Wendy> ゲイル・スコット共著 <Scott, Gail, 1946-> |
Subjects | Health Services -- organization & administration
All Subject Search
Patient Satisfaction Quality of Health Care |
Classification | NDC9:498.16 |
ID | 1000132130 |
ISBN | 9784890413287 |
NCID | BN15992632 |
Similar Items
Usage statistics of this contents
Number of accesses to this page:8times
※After April 1, 2016
Total Lendings:5times
(Lending within 1 year:0times)
※After April 1, 2016