<図書>
IMPROVING PATIENT SATISFACTION NOW : HOW TO EARN PATIENT AND PAYER LOYALTY
Improving patient satisfaction now : how to earn patient and payer loyalty / Nelson, Anne-Marie
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Gaithersburg, Md. : Aspen Publishers |
出版年 | 1997 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xiv, 341 p. : ill. ; 24 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
配架所属 | 配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 仮想書架 | 請求メモ | 予約 | 指定図書 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
大学 | Knowledge Forest 66 |
|
490.145/IM | 000073042 |
|
9780834209220 |
|
書誌詳細を表示
一般注記 | Includes bibliographical references and index |
---|---|
著者標目 | Nelson, Anne-Marie <NELSON, ANNE-MARIE> |
件 名 | LCSH:Patient satisfaction LCSH:Primary care (Medicine) -- Psychological aspects 全ての件名で検索 LCSH:Physician and patient MESH:Patient Satisfaction MESH:Physician-Patient Relations |
分 類 | NDC9:490.145 |
書誌ID | 1000070335 |
ISBN | 9780834209220 |
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:10回
※2016年4月1日以降
全貸出数:0回
(1年以内の貸出:0回)
※2016年4月1日以降