<図書>
Total quality management in hu
Total quality management in human service organizations / Martin, Lawrence L.
(Sage human services guide ; 67)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Newbury Park : Sage Publications |
出版年 | 1993 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | ix,109p ; 23cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
配架所属 | 配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 仮想書架 | 請求メモ | 予約 | 指定図書 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
大学 | Knowledge Forest 65 |
|
369.1/MA | 000051116 |
|
9780803949492 |
|
書誌詳細を表示
一般注記 | "Published in cooperation with the University of Michigan School of Social Work." Includes bibliographical references (p. 104-107). |
---|---|
著者標目 | Martin, Lawrence L. <Martin, Lawrence L.> |
件 名 | Human services United States Management Total quality manage |
分 類 | NDC9:369.1 |
書誌ID | 1000048734 |
ISBN | 9780803949492 |
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:2回
※2016年4月1日以降
全貸出数:0回
(1年以内の貸出:0回)
※2016年4月1日以降