<図書>
NTC's dictionary of advertisin
NTC's dictionary of advertising -- 2nd ed / Wiechmann, Jack G. ; Urdang, Laurence
データ種別 | 図書 |
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出版者 | Lincolnwood, Ill., USA : National Textbook Co. |
出版年 | 1993 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | ix,222p ; 24cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
配架所属 | 配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 仮想書架 | 請求メモ | 予約 | 指定図書 |
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大学 | Knowledge Forest 67 |
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674/WI | 000050071 |
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9780844234861 |
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書誌詳細を表示
一般注記 | Rev. ed. of: Dictionary of advertising terms.1st ed. 1977. "First edition edited by Laurence Urdang." |
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著者標目 | Wiechmann, Jack G. <Wiechmann, Jack G.> Urdang, Laurence <Urdang, Laurence> |
件 名 | Advertising Dictionaries |
分 類 | NDC9:674 |
書誌ID | 1000047689 |
ISBN | 9780844234861 |
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