<特集記事>
Alison Wray on formulaic language in learners and native speakers
巻 号 | 32(4) |
---|
<雑誌>
Language teaching
データ種別 | 雑誌 |
---|---|
出版者 | Cambridge [Cambridgeshire] : Cambridge University Press |
出版年 | 1982- |
本文言語 | 英語 |
大きさ | v. ; 21 cm |
雑誌巻号一覧 |
所蔵情報を非表示
所蔵巻号一覧
配架所属 | 配架場所 | 巻号 | 年次/刊行日 | 登録番号 | 請求記号 | 状態 | コメント | 請求メモ | 予約 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Knowledge Forest 42 32(1-4) 1999-1999 | |||||||||
|
Knowledge Forest 42 | 32(1-4) | 1999-1999 | 000084786 | 807/LA/32 |
|
書誌詳細を表示
別書名 | 略タイトル:Lang. teach キータイトル:Language teaching |
---|---|
一般注記 | Title from cover Compiled by Staff of the Centre for Information on Language Teaching and Research, and by the English Language and Literature Division of the British Council |
変遷注記 | 継続前誌:Language teaching & linguistics : abstracts |
件 名 | LCSH:Languages, Modern -- Study and teaching -- Abstracts -- Periodicals
全ての件名で検索
LCSH:Linguistics -- Abstracts -- Periodicals 全ての件名で検索 |
書誌ID | 2000001673 |
ISSN | 02614448 |
NCID | AA10628100 |
電子体 | Language teaching |