<図書>
LEARNING IN SCIENCE : THE IMPLICATIONS OF CHILDREN'S SCIENCE
Learning in science : the implications of children's science / Osborne, Roger ; Freyberg, P. S. (Peter Stuart)
データ種別 | 図書 |
---|---|
出版者 | Auckland, N.Z. ; Portsmouth, N.H. : Heinemann |
出版年 | 1985 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | 198 p. : ill. ; 22 cm |
目次/あらすじ
所蔵情報を非表示
配架所属 | 配架場所 | 巻 次 | 請求記号 | 登録番号 | 状 態 | コメント | ISBN | 仮想書架 | 請求メモ | 予約 | 指定図書 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
大学 | Knowledge Forest 66 |
|
375.4/OS | 000073705 |
|
9780868632759 |
|
書誌詳細を表示
内容注記 | Children's science / Roger Osborne and Peter Freyberg Science teaching and science learning / Ross Tasker and Roger Osborne Language in the science classroom / Beverley Bell and Peter Freyberg Building on children's intuitive ideas / Roger Osborne Relating the new to the familiar / Brenda Schollum and Roger Osborne Facing the mismatches in the classroom / Ross Tasker and Peter Freyberg Assumptions about teaching and learning / Peter Freyberg and Roger Osborne Roles for the science teacher / Roger Osborne and Peter Freyberg Lesson frameworks for changing children's ideas / Mark Cosgrove and Roger Osborne A teaching sequence on electric current / Mark Cosgrove and Roger Osborne Implications across the curriculum / Peter Freyberg Introducing children's ideas to teachers / Roger Osborne and Ross Tasker |
---|---|
一般注記 | Bibliography: p. [180]-191 ; Includes index |
著者標目 | Osborne, Roger <OSBORNE, ROGER> Freyberg, P. S. (Peter Stuart) <FREYBERG, P. S. (PETER STUART)> |
件 名 | LCSH:Science -- Study and teaching
全ての件名で検索
LCSH:Science -- Study and teaching (Elementary) 全ての件名で検索 |
分 類 | NDC9:375.4 |
書誌ID | 1000070998 |
ISBN | 9780868632759 |
類似資料
この資料の利用統計
このページへのアクセス回数:2回
※2016年4月1日以降
全貸出数:0回
(1年以内の貸出:0回)
※2016年4月1日以降